
OFERTA EDUKACYJNA
Inne
- Uczelnia
- Władze uczelni
- Kadra
- Współpraca międzynarodowa
- Działalność naukowa
- Biuro Karier
- Praktyki studenckie
- Stypendia
- PRACA: dla wykładowców
- Samorząd studencki
- Koło Naukowe
- Biblioteka - WBN
- Projekt "Rynek pracy bez barier"
Wyższa Szkoła Demokracji
im. ks. Jerzego Popiełuszki
w Grudziądzu
ul. Legionów 57a
86-300 Grudziądz
tel. kom. 576-367-797
tel./fax 56 465-04-37
email: dziekanat@wsd.info.pl
Psychologia marketingu i reklamy Studia podyplomowe
Cel: Celem kształcenia w zakresie psychologia marketingu i reklamy jest wyposażenie słuchacza w umiejętność wykorzystania wiedzy psychologicznej do wyjaśniania zachowań konsumenckich, ekonomicznych i przedsiębiorczych. Słuchacze zdobywają kompetencje w zakresie m.in. prowadzenia badań konsumenckich oraz projektowania narzędzi wpływu na konsumenta, takich jak kampania reklamowa, techniki public relations czy komunikacja medialna.
Korzyści: Absolwent zakresu psychologia marketingu i reklamy znajdzie zatrudnienie w mediach, agencjach reklamowych, agencjach PR, działach marketingu, ośrodkach badania rynku i opinii publicznej. Może też z powodzeniem rozpocząć własną działalność gospodarczą jako trener i doradca.
Uczestnicy: Studia skierowane są do osób posiadających wyższe wykształcenie, które chcą zrozumieć zachowania człowieka jako konsumenta za pośrednictwem wiedzy psychologicznej, a także nauczyć się rozpoznawać potrzeby klientów, aby budować skuteczne strategie marketingowe.
Wykaz wymaganych dokumentów
