Face Upward - Widget
naglowek content

Reklama i Public Relations specjalność na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna


Sylwetka absolwenta

Absolwent posiada praktyczne umiejętności z zakresu planowania strategii reklamowej i public relations oraz opracowywania promocji. Posługuje się strategiami perswazyjnymi stosowanymi w reklamie i PR, rozpoznaje kody kulturowe i potrafi wykorzystywać je do kreowania wizerunku. Zna zasady współpracy z mediami - radiem, telewizją i prasą. Wie jak tworzyć poprawne i skuteczne teksty promocyjne. Ma wiedzę o marketingu oraz o podstawach prawnych reklamy i public relations. Absolwent przygotowany jest do pełnienia funkcji koordynatora działań reklamowych i marketingowych różnych firm oraz do prowadzenia agencji i kampanii reklamowych.

Perspektywy zawodowe

Absolwent tej specjalności będzie pracował w takich miejscach jak:
  • agencje reklamowe;
  • domy mediowe;
  • biura prasowe;
  • agencje promocyjne;
  • przedsiębiorstwa, instytucje i organizacje, prowadzące działalność marketingową i komunikacyjną.
stopka content
Ukończyłeś już liceum? CZAS NA STUDIA!
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2011-2017 - Wyższa Szkoła Demokracji im. ks. Jerzego Popiełuszki w Grudziądzu
-->